Gdańsk – Program – 24.10.2024

24 października 2024 w Gdańsku odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.

Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb. Chcemy, aby nasi uczestnicy po ukończeniu konferencji byli przygotowani nawet na najtrudniejsze sytuacje, dlatego wspólnie z ekspertami przygotowaliśmy wyjątkową sesję Q&A (pytań i odpowiedzi). Podczas niej prawnik i trener biznesu odpowiedzą na najciekawsze pytania związane z Państwa codzienną pracą! Odbędzie się ona na głównej sali, w godzinach 16:40-17:40.

Dodatkową atrakcją jest wydarzenie towarzyszące – Forum Zarządzania w Medycynie Estetycznej. Można wziąć w nim udział nie ponosząc dodatkowych opłat! Wystarczy być zarejestrowanym uczestnikiem. 

Pobierz program w formacie PDF

8:00–8:50

8:50 – 10:30

 

 




Rozpoczęcie konferencji

7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera.
Łukasz Laskowski, Poziom 4

$prawna placówka. Jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Poznajmy się! Sesja networkingowa dla uczestników konferencji.

 

10:30 –11:00

Przerwa Kawowa 

11:00 –12:30

 

 

 

 


 

 

 





 

Jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
Aleksandra Laskowska, Coach zespołowy i trener biznesu

Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink 
Marta Olszewska, Neuca S.A

Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania?  Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół?
Łukasz Laskowski, Poziom 4

Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
Katarzyna Adamska, LEX MEDICAL


Ergonomia w służbie zdrowia – jak usprawnić pracę pielęgniarki i lekarza?
Alstor

Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
Katarzyna Adamska, LEX MEDICAL

Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów.
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego


Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
Jakub Ożga, Medyc

Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w Medycynie Estetycznej.
Daria Śliż, The Mad


12:30 –13:00

Przerwa Kawowa 

13:00 –14:30

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego.
Aleksandra Laskowska, Coach zespołowy i trener biznesu

Teleporada dla Twojego biznesu – Szybka diagnoza, zdrowe finanse!
Ewa Menkerios, Dorota Arym, Nest Bank


Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
Anna Martens, OnData

Pacjent w centrum cyfrowej ewolucji – jak prawidłowo prowadzić i udostępniać EDM? Jakie możliwości kryje IKP i mobilna aplikacja mIKP?
Agnieszka Rudnicka-Szymczak, Centrum e-Zdrowia

CIT Estoński 2.0 oraz inne korzyści podatkowe dla placówek medycznych.
Przemysław Kosiński, Kancelaria Cieciórski, Wacławik, Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych

Fundacja rodzinna, czyli jak zabezpieczyć majątek prywatny na pokolenia.
Przemysław Kosiński, Kancelaria Cieciórski, Wacławik, Kosiński 

Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów  w obsłudze Twojej placówki medycznej.
Łukasz Laskowski, Poziom 4



Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?
Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu


Roszczenia pacjentów w placówkach medycyny estetycznej.
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

14:30 –15:00

Przerwa Kawowa 

15:00 –16:30

 

 





 

 

 

 

 

 

 

Nowy menedżer w placówce medycznej – jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
Łukasz Laskowski, Poziom 4



Sukcesja w placówce medycznej – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
r. pr. Przemysław Kosiński, Cieciórski Wacławik Kosiński 

Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.
Helena Wloka, AGM Konsulting

Przegląd zmian w polskim prawie – bezpieczeństwo informacji, ustawa o sygnaliście, ciągłość działania NIS-2 i Krajowy System Cyberbezpieczeństwa.
dr inż. Marek Doering

BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń. Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu?
Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu

Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Praktyczne wskazówki.
Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu

Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników w klinice medycyny estetycznej?
Aleksandra Laskowska, Coach zespołowy i trener biznesu



Czego chce pacjent?  Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.
Anna Martens, OnData


Dokumentacja medyczna – o czym każdy wykonujący zabiegi medycyny estetycznej powinien pamiętać?
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

16:30 –16:40

Przerwa Kawowa 

16:40 –17:30





Najczęstsze wyzwania prawne i komunikacyjne w placówkach leczniczych – odpowiedzi od prawnika i trenera biznesu.
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
Łukasz Laskowski, Poziom