Konferencja organizowana jest w formule dwudniowej poprzez platformę Zoom.
Dzień Pierwszy
Rozpoczęcie konferencji (8:55) |
Otwarcie konferencji – omówienie kwestii technicznych oraz przedstawienie partnerów i przebiegu spotkania. |
I Sesja tematyczna(9:00 – 11:00) |
Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne? |
Prawa pracownika w placówce medycznej. |
Sprawne zarządzanie budżetem placówki medycznej – jak optymalizować koszty? |
Zarządzanie ryzykiem w miejscu pracy – zapobieganie wypadkom przy pracy oraz ich prawnym i finansowym konsekwencjom. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu |
Przerwa (11:00-11:10) |
II Sesja tematyczna (11:10 – 12:40) |
Jak efektywnie przekształcić swoją placówkę medyczną w bezpieczną spółkę? r. pr. Przemysław Kosiński, Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych |
Reguły dziedziczenia w spółkach.. |
Kluczowe obszary due diligence w transakcjach medycznych. Co należy wziąć pod uwagę? Rafał Siemieniec, Associate Partner w MFW Fiałek |
Przerwa (12:40-12:50) |
III Sesja tematyczna (12:50 – 14:20) |
Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć? |
Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty. dr Anna Martens, OnData |
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – aktualne zmiany. |
Przerwa (14:20-14:30) |
IV Sesja tematyczna (14:30 – 15:30) |
Prawne i praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta w placówkach ochrony zdrowia. |
Nowelizacja ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz niektórych innych ustaw – omówienie zmian w receptach w 2025 r. |
Zakończenie pierwszego dnia konferencji |
Dzień Drugi
Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji (9:25) |
|
I Sesja tematyczna(9:30 – 10:30) |
Pokolenie Z – jak sprawić żeby nas zauważyli i chcieli się u nas leczyć? |
Dlaczego kryzysy wizerunkowe są tak niszczące i jak im zapobiegać? Ewelina Nazarko – Ludwiczak, ENMEDICA CONSULTING |
Przerwa (10:30-10:40) |
II Sesja tematyczna (10:40 – 11:40) |
Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem – wybrane zagadnienia Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne |
Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym. Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne |
Przerwa (11:40-11:50) |
III Sesja tematyczna (11:50 – 12:50) |
Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study. Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne |
Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych? Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu |
Przerwa (12:50-13:00) |
IV Sesja tematyczna (13:00 – 14:00) |
Technologie i rozwiązania wspierające dostępność i ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu |
Komunikacja z pacjentami a RODO: Jak efektywnie komunikować się z pacjentami, jednocześnie przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych? Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu |
Zakończenie konferencji |