13 marca w Kielcach odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Opieki Zdrowotnej.
Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb.
Tegoroczny cykl FMOZ to dodatkowe wydarzenia towarzyszące. W Kielcach odbędzie się „Opieka nad pacjentem geriatrycznym”, czyli 9 dodatkowych tematów z tego zakresu.
Rejestracja uczestników (8:00 – 8:50) |
||
Sesja otwierająca (8:50 – 11:00) |
||
$prawna placówka. Jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną? |
||
Dlaczego nie potrzebujesz sztucznej inteligencji? |
||
Czynniki sukcesu w zarządzaniu placówką medyczną. |
||
Poznajmy się! Sesja networkingowa dla uczestników konferencji. |
||
Przerwa (11:00 – 11:30) |
||
Sala A – Pacjent komercyjny |
Sala B – Prawo medyczne (11:30 – 13:00) |
Sala C – Opieka nad pacjentem geriatrycznym (11:30 – 13:00) |
Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? |
Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne? |
Przemijanie w XXI wieku. Jak zaakceptować starość i śmierć w świecie w którym lansowana jest wieczna młodość? |
Maciej Gałązka, Easy Call |
Dokładna diagnostyka i opieka nad pacjentem – wykorzystanie systemu QuikRead go w praktyce. |
Empatyczna komunikacja z seniorem |
Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie. Daria Śliż, The Mad |
Ubezpieczenie placówki medycznej w praktyce. |
Ustawa o szczególnej opiece geriatrycznej |
Przerwa (13:00 – 13:30) |
||
Sala A – Zarządzanie zespołem |
Sala B – Współpraca z NFZ |
Sala C – Opieka nad pacjentem geriatrycznym (13:30 – 15:00) |
Rezyliencja i odporność psychiczna pracowników placówki medycznej. Jak nasza kondycja psychiczna przekłada się na współpracę zespołową i jakość obsługi pacjentów? |
Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować? |
Zgoda na udzielenie świadczenia zdrowotnego w przypadku pacjentów geriatrycznych. |
Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. |
Fundusze Europejskie dla Zdrowia na lata 2021-2027. |
|
Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi. |
||
Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną. |
Dobrostan psychofizyczny personelu pracującego z pacjentami geriatrycznymi. |
|
Przerwa (15:00-15:30) |
||
Sala A – Kadry i strategia |
Sala B – Bezpieczeństwo podmiotu leczniczego (15:30 – 17:00) |
Sala C – Opieka nad pacjentem geriatrycznym (15:30 – 17:00) |
Jak przyciągnąć najlepszych lekarzy do swojej placówki? Marketingowe case study. |
Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – co już się dzieje, a co jeszcze czeka placówki medyczne? |
BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń. Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu? |
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym. |
Co by było, gdyby Ciebie lub Twojego wspólnika jutro nie było? Jak zadbać o sukcesję w placówce medycznej? |
|
NFZ – kontraktowanie podmiotów wykonujących świadczenia na rzecz pacjentów geriatrycznych. |
||
Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę? |
Podatki w placówce medycznej. Od nowa. |
|
Przerwa (17:00-17:10) |
||
Sala A – Strategia w firmie medycznej (17:10-17:40) |
||
Nowoczesna Strategia: Adaptacja i rozwój w zmiennym środowisku biznesowym. |
||
Zakończenie konferencji |