12 czerwca w Rzeszowie odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Opieki Zdrowotnej.
Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb.
Tegoroczny cykl FMOZ to dodatkowe wydarzenia towarzyszące. W Kielcach odbędzie się „Rehabilitacja i fizjoterapia”, czyli 6 dodatkowych tematów dot. zarządzania w placówkach z tych specjalizacji.
Rejestracja uczestników (8:00 – 8:50) |
|||
Sesja otwierająca (8:50 – 11:00) |
|||
Co powinieneś wiedzieć o prawie medycznym w 2025 roku? Przegląd ustawodawstwa w sektorze ochrony zdrowia. |
|||
Prezentacja głównego partnera wydarzenia |
|||
Czynniki sukcesu w zarządzaniu placówką medyczną. |
|||
Poznajmy się! Sesja networkingowa dla uczestników konferencji. |
|||
Przerwa (11:00 – 11:30) |
|||
Sala A – Pacjent komercyjny |
Sala B – Prawo w medycynie cz. 1 (11:30 – 13:00) |
Sala B – Rehabilitacja i fizjoterapia |
|
Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych |
Krótki kurs przeciwdziałania pozwom – jak rozmawiać z pacjentem i jak prowadzić dokumentację medyczną? |
Prawo w rehabilitacji – umowy, odpowiedzialność, aspekty RODO. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego |
|
Prezentacja partnera wydarzenia |
Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. |
Prezentacja partnera wydarzenia |
|
Jak pokochać sprzedaż usług medycznych? Łukasz Laskowski, Poziom 4 |
Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne? |
Zasady refundacji i współpracy z NFZ – jak skutecznie kontraktować usługi? Katarzyna Adamska, LEX MEDICAL |
|
Przerwa (13:00 – 13:30) |
|||
Sala A – Komunikacja i marketing |
Sala B – Prawo w medycynie cz. 2 |
Sala B – Rehabilitacja i fizjoterapia |
|
Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów. dr Anna Martens, OnData |
Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia – czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa KSC 2.0? |
Budowanie marki osobistej fizjoterapeuty – jak się wyróżnić na rynku? Daria Śliż, The Mad |
|
Prezentacja partnera wydarzenia |
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft |
Prezentacja partnera wydarzenia |
|
Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie. Daria Śliż, The Mad |
Ubezpieczenie placówki medycznej w praktyce. |
Zarządzanie zespołem fizjoterapeutów – motywacja i rozwój zawodowy. Łukasz Laskowski, Poziom 4 |
|
Przerwa (15:00 – 15:20) |
|||
Sala A – Kadry i strategia |
Sala B –Zespół i finanse |
||
Jak przyciągnąć najlepszych specjalistów do swojej placówki? Marketingowe case study. |
Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną. |
||
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym. |
Zacznij od wartości – zbuduj skuteczną strategię Twojej placówki medycznej i nawigację dla Twoich pracowników. Łukasz Laskowski, Poziom 4 |
||
Nowoczesna Strategia: Adaptacja i rozwój w zmiennym środowisku biznesowym. |
„Nasi pacjenci nie chcą wizyt płatnych”, czyli jak nie podejmować decyzji za pacjentów i zwiększyć dochód placówki medycznej? Łukasz Laskowski, Poziom 4 |
||
Przerwa (16:50-17:00) |
|||
Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi) (17:00-17:30) |
|||
Najczęstsze wyzwania prawne i komunikacyjne w placówkach leczniczych – odpowiedzi od prawnika i trenera biznesu. |
|||
Zakończenie konferencji |